"Нэрэлхүү" Монгол занг ашиглаж, үйлчлүүлэгчээ шулахаа больчихвол яасан юм бэ

Нийгэм ・Нийтэлсэн: Мэргэн охин 2016 04 сар 26 ・ 2

Эдийн засаг хямралтай, санхүүгийн хувьд хүндрэлтэй байгаа ч олон мянган иргэдийн ажиллуулж, цалинжуулж, мөн улсдаа татвар төлж байгаа томоохон аж ахуйн нэгжүүдээ дэмжмээр. Гэвч "цагаан сэтгэл рүү хар ус цацав” гэдэг шиг хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчдээ үргэлжил, хуурч, "доромжилж”, басамжилж, шулж байх нь харамсалтай.

Яг ийм үйлдэл томоохон сүлжээ дэлгүүрүүдэд ихээр ажиглагдана. Тэд хүнсний худалдаанд монополь тогтоочихсон учраас хэрэглэгчдээ яасан бидний дур гэж андуурдаг бололтой юм. Жишээ нь өнгөрөгч амралтын өдөр иргэн С "Номин оолмарт” үйлчлүүлж. Ингээд дэлгүүрээс гарсныхаа дараа тооцоогоо нэг л шалгаж үзмээр санагдаж л дээ. Тэгсэн 5000 орчим төгрөгийн үнэтэй бүтээгдэхүүнийг 79000 төгрөгөөр бодож, илүү төлбөр авчихсан байж таарч. Иргэн С тэр дор нь хандаж, хохирлоо барагдуулжээ.

 

 

Үргэлжлэлийг эндээс уншина уу


Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.


Сэтгэгдэл үлдээх

2 Сэтгэгдэлтэй
Сэтгэгдэлүүд харагдах байдал: